sobota, 9 listopada 2013

Szminka The Body Shop- 'Colour Crush 115'

Witajcie ;)

Dzisiaj postanowiłam napisać o czymś o czym wspomniałam w ulubieńcach Października ;)
Dokładnie to chodzi tu szminkę z The Body Shopu [ Colour Crush 115]  ;)


Oto moje małe cudo ;)


Przyznaje że jeszcze nigdy nie miałam tak idealnie dobranej do siebie szminki ! ;) 
Przyznam się wam że to jest moja pierwsza czerwona szminka, wcześniej miałam łamane fiolety czy łamany róż ;)



Zakupiona oczywiście w : The Body Shop

Cena: 10 GBP za 3,5 g.

Tak prezentuje się przy lampie błyskowej

Tak w naturalnym świetle

Plusy:
1. Kolor!!! <3 <3 

Minusy:
1. Jest mocno nietrwała, zmywa się w przeciągu 1 h
2. Mocno brudzi, czego nie dotknęłam było w szmince [ ciuchy, szklanki ]
3. Jest droga 10 funtów za w sumie słabą jakość.

Niestety nie ocenie tego kosmetyku ponieważ aktualnie jestem nieobiektywna bo zakochana w kolorze. 
Przekazałam wam wady szminki, więc myślę że sami wyrobicie sobie zdanie, ja po prostu nie mam serca dać tej szmince mniej niż 6 czy 7 [ na które wiem że nie zasługuje]

Tak prezentuje się w normalnym świetle ;)


Jeśli znacie szminkę w bardzo zbliżonym kolorze, a jest trwała i nie brudzi PROSZĘ dajcie mi znać ;)
Lub
Jeśli znacie jakiś magiczny kosmetyk który pozwoli mi utrwalić tą szminkę to w chyba nigdy jej nie zmienię :P

9 komentarzy:

  1. O kolor jest idealny i widzę że na ustach wygląda pięknie a minusy rekompensuje kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, kolor jest mega! Może MUA albo Rimmel? Bo MAC na pewno by miał taki kolorek, ale osobiście nie lubię wydawać kroci na produkty, które rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma przepiękny, idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czerwone szminki, ale tylko raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń