poniedziałek, 18 listopada 2013

Tag: Libster Blog Award

Witajcie ;)

Nie wiem co się ostatnio dzieje, ale spędzam bardzo mało czasu przy komputerze. A notki piszę na raty.


Dzisiaj będzie w sumie mało kosmetycznie;)

Zostałam zaproszona przez Freaky Gyal oraz Robaczeeek do Tagu: Libster Blog Award ;)
A że bardzo lubię takie inicjatywy wiedziałam, że w weekend przysiądę i napiszę ;)



Co to jest Libster Blog Award?

Jest to otrzymanie słów "robisz dobrą robotę" od innego blogera.
Następnie typuje się 11 osób i zadaje własne pytania.
Ja w cyfrę 11 nie wierze, za to w 3 wierzę i tyle osób wytypuje ;)

Zaczynamy od pytań od Freaky Gyal:


1. Dlaczego założyłaś/eś blog?
Bloga założyłam z kilku powodów po 1. By nie zasypywać cały czas mojej przyjaciółki zbędnymi pytaniami, po 2. Moja głowa przestała ogarniać tak dużą ilość informacji, a tutaj zawsze mogę wrócić do czegoś zapomnianego z przed roku, po 3. By podzielić się z wami moją pasją którą jest fotografia [ ostatnio mało zdjęć wstawiam ze względu na A. słabe oświetlenie w domu, B. szybki zachód słońca ... i kiepskie pogody na dworze, które uniemożliwiają wyjście z aparatem C. ciągły brak czasu na cokolwiek] 

2. Jakie są twoje 3 największe wady?
Głupio się przyznać ale lenistwo ... z łóżka najchętniej bym nie wychodziła :P 
Kolejna to że jestem spóźnialska... tak w ogóle mnie też to bardzo denerwuje!!
Ostatnią jest to że się szybko irytuję ... czasami o byle pierdołę.

3. Gdybyś wygrał/a 100 tyś. zł co byś z nimi zrobił/a?
Odłożyła na konto, żyła z procentu. Zrobiła kursy fotografii i pracowała z pasji :) [ ale piękna perspektywa:D]

4. Gdybyś mogła/mógł wybrać jedną super-moc to jaką być wybrał/a i dlaczego?
Czytanie w myślach :D Z jednej strony to okropne wiedzieć wszystko o wszystkich, ale z drugiej strony to taki wewnętrzny wykrywacz kłamstw :D

5. Gdybyś mogła/mógł wybrać jeden kosmetyk zupełnie za darmo (niezależnie od jego ceny rynkowej) to jaki byś wybrał/a?
Szminkę w idealnym czerwonym kolorze, która trzyma się cały dzień bez zmywania, rozmazywania, brudzenia i ... innych pierdół ;)

6. Jakie miejsce chciałbyś/chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
Mam takie trzy ;)
I. To Barcelona ze względu na jej klimat, zabytki ja już wiem że potrzebna by mi była dodatkowa 16 GB karta do aparatu <3
II. To New York ze względu na to ile książek czytałam na temat tego miejsca, do tego wszystkie wielkie budynki ... ooo tak w takiej rzeczywistości bym się odnalazła ;)
III. To Karaiby bo ciepło, słońce i błogie lenistwo ... a do tego opalenizna sama się robi ;)

7. Kim chciałaś/eś być w dzieciństwie?
Przyznam wam szczerze, że nawet nie pamiętam :P

8. Jaki jest twój ulubiony słodycz/fast food lub inna rzecz, której nie powinno się jeść, ale jest zbyt smaczna, żeby z niej zrezygnować?
Mc'Donald -> ale jedynie ten Polski, do tego mleczka karmelkowe w tubce:D, wszystko popijane hektolitrami coli :D

9. Skąd wziął się pomysł na twój nick?
MDTM to skrót od moich 3 imion i nazwiska ;) Martyna Dorota [po mamie], Teresa [po babci], Mi**ak [ a to już po tacie:P]

10. Gdybyś przez jeden dzień mogła/mógł być inną osobą to kim chciałabyś/chciałbyś być?
Oooooo zdecydowanie żoną Channing Tatum <3 :))
11. Gdybyś mogła/mógł zostać bohaterem dowolnej książki lub filmu to jaki byś wybrał/a i dlaczego?
Chciałabym wcielić się w Paige z filmu I że cię nie opuszczę po pierwsze dlatego że gra tam Tatum <3  po drugie jest to niesamowita opowieść o poświęceniu wszystkiego dla miłości i drugiej osoby, chyba każdy chciał mieć pewność że w razie wypadku druga osoba zrobi dla nas wszystko.


A teraz pytania od Robaczeeek:

1) Kot czy pies ? (uzasadnij odpowiedź)
Pies,koty są wredne i drapią :P


2) Czekolada czy bombonierka? (uzasadnij odpowiedź)
Dla mnie i jedno i drugie. Chyba że wchodzi w grę bombonierka z dodatkami alkoholowymi wtedy ląduje w koszu :P 


3) Gdzie chciałabyś spędzić najbliższe wakacje?
Chyba chciała bym na pierwszy ognień zobaczyć Londyn w sumie to zawsze już nie tak daleko :P


4) Ulubiony balsam bądź masło do ciała? (uzasadnij dlaczego)
Wszystkie masła do ciała z TBS :P oczywiście głównie z powodu zapachu ;)


5) Olejowanie czy balsamowanie włosów ? (uzasadnij odpowiedź)
Balsamowanie, do olejowania jeszcze jakoś się nie przekonałam, ale wszystko przed nami ;)


6) Co lubisz robić w wolnej chwili?
Wszystko i nic :p Zaczynając od leniuchowania, po sporty i zakupy [ jak każda kobieta :P] a kończąc na książkach ;)


7) Jakie filmy oglądasz?
Głównie komedie romantyczne ;) Ale lubię też bardzo absurdalne filmy akcji :D


8) Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Bez masła do ust :p moje małe uzależnienie :P


9) Jakie odcienie lakierów do paznokci najbardziej lubisz? max 5 kolorów
Czerwienie :) <3 jednak teraz jesienną porą królują fiolety ;)


10) Czy jesteś zadowolona z pracy jaką wykonujesz?
Moja aktualna praca jest przejściowa :P Teraz uczymy się angielskiego i będziemy szukać czegoś w moim zawodzie ;)


11) Dlaczego lubisz prowadzić bloga :)
Lubię z wami się tu spotykać, napisać coś o moich doświadczeniach oraz lubię czytać co wy sadzicie na ten temat sadzicie;)

Jak powiedziałam wytypuje 3 osoby do tego tagu ;)\
1. Desire25
2. Megi
3. Marsh Mallow

dodatkowo polecam go za to wszystkim chętnym osobom, by na chwile oderwać się od kosmetyków i napisać coś o sobie ;)

Pytania ode mnie:
1. Skąd pomysł na nick ?
2. Jaki jest wasz ulubieniec kosmetyczny i dlaczego?
3. Co lubicie robić w wolnym czasie?
4. Jakie książki polecacie na jesiennie wieczory?
5. Jaki sklep odwiedzacie najczęściej?
6. Czemu założyłyście blog ?
7. Jacy są wasi niekosmetyczni ulubieńcy w tym miesiącu?
8. Jakiego rodzaju posty czytacie najchętniej?
9. Jaki jest wasz największy grzech urodowy ?
10. Wasze ulubione miejsce na ziemi?
11. Ulubiony kanał na YouTube ?



Dodatkowo kilka weekendowych nowości;)

Kartki z przeszłości z dziedzictwem Anglii do postcrossingu ;)


Jest ich cała setka i prezentują się super ;)


Po maseczkach z Montagne Jeunesse moja twarz mocno ucierpiała :/
Postanowiłam nigdy więcej ich już nie używać, ale o tym będzie inny post.
Oto moja 4 na którą mocno liczę w najbliższych tygodniach.


Kupiłam prześliczne szklane podkładki w które można włożyć zdjęcie ;)
A kosztowało mnie tylko 3 GBP


i ostatnia mój t-shirt z super mocą :D

10 komentarzy:

  1. odpowiedź na pytanie- kim chciała byś być - po prostu mnie rozwaliła na łopatki ;) teraz jestem bardzo ciekawa ile razy obejrzałaś Magic Mike ( ja bez bicia się przyznaje że jakieś 5...było by więcej, ale mój luby ma mnie już dość ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznając się chyba dużo za dużo, jednak dla mnie to nie jest problem :D

      Usuń
  2. Koszulka mocy wymiata a kominek śliczny - dzisiaj to już muszę koniecznie w jakiś zainwestować bo mnie normalnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wiele pytań odpowiedziałabym tak samo ;) Bardzo miło czytało się Twój post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś kiedyś jechała na Karaiby to zabierz mnie ze sobą :D
    U wielu osób (w tym u mnie) olejowanie sprawdza się całkiem fajnie, więc polecam spróbować przez jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi i świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu u Ciebie :) Zostaję i dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej trafiłam przypadkiem, a że też jestem na Wyspach to dodaję do obserwowanych! Gdzie dokładnie na Wyspach mieszkasz jeśli można wiedzieć? ?:>

    OdpowiedzUsuń