wtorek, 12 listopada 2013

Glossybox UK - November / Listopad 2013 [ Edycja Limitowana Net-A-Porter ]

Witajcie;)


Dzisiaj po powrocie z pracy zobaczyłam pudełeczko na stole. Pomyślałam sobie no fajnie kolejna paczka szkoda że nie do mnie(!?!?) Mogłyby przyjść już moje Glossy Box'y. Kręcę się po kuchni i kręcę, podglądam i patrze zaciekawiona czemu nikt nie otwiera tego pudełka. Oczywiście ciekawska podejrzałam do kogo. Moim oczom ukazało się moje imię i nazwisko ;) Pierw pomyślałam że to musi być pomyłka, bo przyszło w szarym pudle, jednak spojrzałam wyżej i widzę napis From: Net-A-Porter:) I już byłam pewna że to do mnie;)
Mimo że wiedziałam co w nim będzie szybko zachachmęciłam pudełko do pokoju i rzuciłam się do otwierania :)

Więc przechodząc do rzeczy śliczne czarne pudełko z podpisem 
NET-A-PORTER.COM



Po otworzeniu oczywiście kartka powitalna na której po drugiej stronie wypisane i opisane zostały produkty





Zdziwiłam się jak zrobiłam krok kolejny i otworzyłam dalej a moim oczom ukazało się szczelnie i idealnie zapakowane produkty w folię bąbelkową




Po wyjęciu wszystkiego, zawartość zaprezentowała się tak:




Więc po kolei:

1. Elizabeth Arden - 'Prevage Anti-Aging Daily Serum'

'Jest to silny przeciwutleniacz. Serum chroni skórę przed zagrożeniami środowiska oraz przeciwdziała oznakom starzenia.'

Jak używać:
Wmasować w twarz, szyje i dekolt przed nawilżeniem.
Unikać kontaktu z oczami lub w miejsc blisko oczu.
Stosować raz dziennie przez pierwszy tydzień

Nie jest to pełnowymiarowy produkt.
Dostaliśmy 5 ml sampla

Cena: £160 za 50 ml




2. Ellis Faas - ' Mascara E401- Black'

'Aksamitna formuła wydłuża, rozdziela rzęsy i równomiernie rozprowadza z każdym pociągnięciem.'

Pełnowymiarowy produkt

Cena:  £20 za 8,2 ml




3. Philip B - 'Maui Wowie Beach Mist'


' Pokręcone włosy jak na plaży(?!?!) jest na to sposób. Spryskać z odległości a dzięki temu otrzymamy objętość i plażową teksturę włosów która pachnie jak świeży kokos i gardenia'




Wczytując się dalej dowiadujemy się że jest to sól morska w spreju, dzięki której Tworzą się fale [ już kocham ten produkt, ponieważ jest idealny do moich włosów. A dobrej morskiej soli szukam już długo;)!!]

Dodatkowo opisują że są to wakacje w butelce

Jak używać:
Popsikać mokre włosy i cieszyć się pokręconymi włosami i kaskadami fal.

Produkt pełnowymiarowy

Cena:  £22 za 150ml




4. ILA - ' Bath Salts for Inner Peace'

' Połączenie zmiękczających skórę olejków eterycznych, kojących napięcie olejków sandałowca oraz ujędrniających olejków jaśminu, wraz z solą Himalajską. Te kryształy współpracują by oczyścić z toksyn i przywrócić wewnętrzny spokój.'



Trzeba przyznać że sól ślicznie pachnie ;)


Nie jest to pełnowymiarowy produkt.

Dostaliśmy 50 g sampla

Cena:  £49 za 500g






5.  Joya - ' Âmes Sœurs Roll-On Parfum '

' Przywołuje wspomnienia z egzotycznych miejsc. Zapach oddaje urok kwiatu pomarańczy i drzewa cedrowego, a roll-on zapewnia łatwą aplikacje.'



Szczerze mówiąc zapach jest całkowicie nie w moim guście.



Nie jest to produkt pełnowymiarowy
Dostaliśmy 1,5 ml sampla


Cena: £20 za 10 ml

6. NATURA BISSÉ - 'Diamond White SPF 50 PA+++ Oil Free, 30ml'

' Krem ​​rozjaśniający minimalizuje przebarwienia, poprawia koloryt skóry i chroni przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB, a także pomaga w utrzymaniu nawilżenia.'

Nie jest to produkt pełnowymiarowy
Jest to sample 10 ml

Cena: £75 za 30 ml





Edycja limitowana była droższa kosztowała 20 GBP + 5 GBP przesyłka, jednak na takie produkty uważam że było warto;)


Wystawiłam mu 5 na 6
Pudełko straciło punkt na perfumach które całkowicie mi nie pasują.
Na razie posiadam jeszcze kremy i mascarę ale jak wypróbuję oczywiście zobaczycie dokładnie co myślę o tych produktach ;)

A co wy sądzicie o tych produktach?
Uważacie że udało im się udobruchać ludzi po ostatnim fatalnym pudełku?

18 komentarzy:

  1. Jesli chodzi o Elizabeth Arden to uwielbiam jej perfumy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To super na Ciebie czekała niespodzianka :) bardzo fajne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym Philip B - 'Maui Wowie Beach Mist'- plażowy efekt na włosach i zapach kokosa mnie przekonały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych produktów - ale wydaje mi się że te pudełeczko fajniejsze niż te u nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy miesiąc wcześniej przyszło strasznie pudełko, a w PL widziałam że ładnie pudełeczko prezentowało się [było chyba by Kasia Tusk] wszystkie produkty bym z niego przytuliła ;)

      Usuń
  5. ile cudeniek! z chęcią połowę przygarnęłabym dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko ok, ale nie zamawiałam go, bo produkty są nie do końca dla mnie.
    To samo z High Performance Woman, które jest dostępne od poniedziałku.
    Na pewno zamówię Speical Xmax Box :) nawet jak produkty będą do bani, to czarno-złote pudełko wygląda świeetnie!! :D
    tak czy inaczej - super, że Net A Portert przypadł Tobie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie z sunshineNaska :) nie zamawialam po produkty nie w moim stylu, to samo ma sie z pudelkiem woman.
    na pewno zamowie specjalne pudeleczko swiateczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z każdą z tych rzeczy, najchętniej wzięłabym stąd krem rozjaśniający z filtrem :) jeśli lubisz tagi, to zapraszam do siebie bo właśnie wyznaczyłam cię do jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful products. Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  10. No i tego nie rozumiem. W Anglii Glossy są świetne a u nas dają produkty za 10 zł i każą się cieszyć. A ponoć miało być luksusowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz im się udało, wcześniejsze pudełko niestety było bardzo kiepskie więc mieli co nadrabiać by nie stracić ludzi.
      Ale przyznaje że oba pudełka w tym miesiącu przeszły moje oczekiwania ;)

      Usuń
  11. całkiem niezłe to pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam takie listy :) moja rodzina zawsze mnie przed świętami prosi o nie, bo łatwiej im coś kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne pudelko :) tzn zawartosc :) ja dzis otrzymalam BirchBoxa i chyba anuluje subskrypcje :P chyba przejde na Glossy..

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa zawartosc + możesz mi kliknąć w baner sheinside ;D?

    OdpowiedzUsuń