niedziela, 17 listopada 2013

Glossybox UK - November / Listopad 2013

Witajcie;)


...No i znowu pudełko :P
O dzisiejsze mój luby postarał się żebym je zobaczyła jak otworze oczy ;)
Jednak jak skoczyłam na chwile po aparat, to pudełko mi schował (?!?!)
grrr... faceci i ich pomysły [ PS ostatnio sama zrobiłam to samo z jego paczką, ale to go nie usprawiedliwia :P ]


No więc pudełeczko wyglądało tak [ 1. pudełko typowe 2. jak zawsze karteczka z opisem produktów 3. W tym miesiącu nie dostałam magazynu z glossybox'a]

Po otworzeniu aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam to ;)

No więc zaczynamy:

1.Yves Rocher France - ' Hand Cream



' Ochrona Twoich rąk gdy temperatura spadnie wraz z Yves Rocher kremem do rąk. O niesamowitym zapachu i bardzo dużym nawilżeniu, Twoje ręce będą wdzięczne za odżywcze traktowanie'

Produkt pełnowymiatowy


Cena: 
£ 1,95 za 75 ml


Gdzie:



2.Jelly Pong Pong - ' Lip Blush'




' Chcecie mieć odważną deklaracje? Soczysty kolor bez plam i nawilżenie w jednym, Jelly Pong Pong kosmetyk Lip Blush jest skutecznym wielozadaniowym kosmetykiem który musisz mieć. Wosk pszczeli i pomaga w gładkim nakładaniu'

Produkt pełnowymiarowy


Cena : 
 £ 12 za 2,5 g


Gdzie:




3. Vichy - ' Idealia Life Serum'


' Vichy wprowadziło wyjątkowy produkt który pomaga przekształcić wygląd Twojej skóry. Pomaga ochronić Twoją skórę przed widocznymi skutkami stresu, zanieczyszczeniami oraz złą i niezrównoważoną dietą.'


Jak używać:
Nakładać codziennie rano i / albo wieczora pod codzienne nawilżenie. Nakładając omijać okolice oczu.

Nie jest to produkt pełnowymiarowy.

Dostałam sample 3 x 3 ml


Cena: 
£ 29,50 za 30 ml



Gdzie kupić:



4. Emite make up - ' Micronized eueshadow - Dams'


'Jest to produkt wolny od olei, niklu, parabenów oraz bez zapachowy. Pigment jest micronized w celu ułatwienia łatwiejszej aplikacji, a także by utworzyć równomierny i trwały rezultat. Ta formuła  nadaje się dla osób noszących soczewki, a także dla osób posiadających delikatną skórę wokoło oczu'

Jest to pełnowymiarowy produkt


Cena: 
£ 16,80 za 1,48 g

Gdzie kupić:


5. Elegant touch - ' rapid dry for nails'  



'Ostatni zbawiciel dla zapracowanych kobiet.  Produkt z witaminą E, dzięki któremu paznokcie wysychają w 60 sekund.'

Jak używać:
Spryskać paznokcie z odległości 10 cm i poczekać 60 sekund.

Jest to pełnowymiarowy produkt.


Cena: 
£ 3 za 125 ml


Gdzie kupić: 
New Look, 
Superdrug 
 Boots.



Wystawiłam mu 4+ na 5

Pudełko bardzo mi się podoba ;)
Pół ptk straciło na tym że jest kolejna próbka do twarzy, a moja cera chyba zaczyna coraz gorzej znosić te ciągłe zmiany kremów.
Reszta jest suuuper ;)

6 komentarzy:

  1. pudelko naprawde udane ! zazdroszcze ci tej kredki jelly pong pong , z checia bym sie zamienila na moj lakier z pudelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pomadka w kredce jakiś czas temu już była w glossybox'ie mi wtedy trafił się kolor różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie się doczekałaś :)
    Jelly Pong Pong miałam kilka miesięcy temu :) też czerwoną, super się sprawdza :)
    chyba nie zauwayżyłaś - ale masz w pudełku krem do twarzy ;) dwie próbki Vichy to serum, a trzecia to krem :) Też na początku myśłałam, że jest 3 x serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zostałas nominowana do Liebster Blog Award
      http://robaczeeek.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award-nominacja.html

      Usuń
  5. Naprawdę ciekawa zawartość. ;)

    OdpowiedzUsuń