poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Zakupy - Magia przecen w UK ;)

Hej !

Dzisiaj pokaże wam moje ostatnie zakupy ;)
O których mogę powiedzieć jedno! Magia przecen ;) 

Pierwsze jest coś czemu aż chce mi się trenować ;)
Jako że zaczęłam chodzić na zumbe i tenisa potrzebne były buty treningowe. Nie są one do końca wymarzone bo mam problem z rozmiarówką [ rozmiar 8 = polskie 42 ;] ]. 
Jednak jakieś udało się wyszperać.
z 50 na 35 funtów [ wiem ze gdybym poczekała dostała bym je jakieś 10 funtów taniej, jednak liczył się czas ;) ]


Mały plecak na treningi - to w sumie zawsze się przyda.
plecak z 20 na 6,99 funta






















Jak to zobaczyłam to wiedziałam że  pustymi rękami ze sklepu nie wyjdę :D!! 
koń który dostałam, przeceniony był z 22,99 na 4,99 funta [pewnie będziecie się śmiać ale najbardziej pocieszny zakup tego dnia ;)]


Ostatnia rzecz w sumie została kupiona bo po 1 uwielbiam bezrękawniki, a po 2 w pracy temperatura sięga około 5-8 stopni, więc nieciekawie 
Z 49,99 na 19,99 funtów

A teraz dobranoc ;)

1 komentarz: