czwartek, 1 sierpnia 2013

Kosmetyki- Krem pod oczy Nivea

Hej Wam ;)

Dzisiaj pokaże wam kosmetyk, który kupowałam w sumie na szybko bo naszła mnie potrzeba używania kremu pod oczy. 
W sumie po 22 lata jedni powiedzą późno inni że to dobry wiek. 
Osobiście uważam że mogłam wcześniej, ale skoro się nie udało to lepiej to jak najszybciej naprawić.
Przyznam z braku laku nie czytałam nic w internecie, oraz za dużo nie szperałam po półkach rossmanna.

Na opakowaniu wielkimi literami napisane jest: KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY POD OCZY. Pomyślałam sobie ok niech będzie sprawdźmy.

Czytając później w internecie dowiadywałam się jakie cuda może zdziałać ten krem.  Opisywano że jest to olejek z pestek winogron i z witaminą E zapewnia skórze natychmiastowe i długotrwałe intensywnie nawilżenie. Wygładza zmarszczki wokół oczu. Zawiera bezzapachową, lekką formułę, która szybko się wchłania. Odpowiedni dla delikatnej skóry wokół oczu. Przebadany dermatologicznie i okulistycznie. 

Kosztował mnie 18,50zł za 15ml


Patrząc na opinie na stronie wizaz.pl 
 Uzyskał on 2 i pół gwiazdki na 5.
Czytając po opiniach to tylko jedna osoba nabyła by ten krem znowu. 
Czyli całkiem kiepsko ;]



Zadowolona z kremu nie jestem. Nawilżyć może i nawilży ale żeby coś co wygładził to nie liczcie na to ;]

Efekt taki, że wole spróbować coś innego niż kupić to jeszcze raz ;]

Moja ocena to 4 na 10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz