sobota, 10 sierpnia 2013

Kosmetyki- Mgiełka do ciała z brokatem Missy

Hej wam ;)


Dzisiaj przedstawię wam mgiełkę do ciała z drobinkami złota, którą znalazłam w rosmanie.
Kosztowała mnie 5 złoty za 50 ml, więc pomyślałam co mi szkodzi spróbować.

Co można przeczytać na opakowaniu?
 Intensywnie nawilża, chłodzi i pielęgnuje skórę. zawarte w produkcie drobinki złota, delikatnie rozświetlają, a efekt brązujący utrwala i podkreśla opaleniznę. Działanie: intensywnie nawilża, chłodzi i pielęgnuje skórę, delikatnie rozświetla, nadaje skórze złocisty, delikatnie brązowy odcień. Utrwala i podkreśla opaleniznę 
Drobinki złota - subtelnie rozświetlają skórę, nadając jej promienny blask. Drobinki brązujące - utrwalają i podkreślają efekt naturalnej opalenizny.


Na portalu wizaz.pl produkt został oceniony na 3,22

Dla mnie ta ocena jest stanowczo za wysoka! 
plusy produktu:
- pierwsze i jedyne co mi się podoba to wielkość i poręczność opakowania. Można wsadzić ją do torebki i zabrać na miasto [w czym w sumie nie widzę najmniejszego sensu]

minusy produktu:
- pierwszy i najgorszy jest zapach. Lepiej nie używać tego w domu, bo udusisz siebie i osoby w swoim najbliższym obrębie. Podczas mojej próby niestety pies leżał obok, po użyciu produktu obraził się na mnie i poszedł spać do budy. 
- miał być efekt chłodzenia (?!?) , którego ja nie poczułam. Przyznaje że nie podobał mi się moment kiedy nanosiłam to na skórę.
- trzeba być dokładnym przy spryskiwaniu się przez bronzer, który się znajduje w opakowaniu. To jest ciężkie przy tak małym opakowaniu i tak specyficznym wyziewie. Dodatkowo zostawia smugi. 
- ostatnie to brokat, który mnie się nie podobał jak wygląda na ciele. Osobiście wole sypkie świecące cienie.

Moja ocena produktu to 2 na 10.


2 komentarze:

  1. Szkoda, ze nie pokazałaś zdjęcia z efektem na ciele :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt!!
      chociaż przy tym nic by się nie zobaczyło, ale od następnego razu obiecuje poprawę ;)

      Usuń