niedziela, 25 sierpnia 2013

Kosmetyki - Tonik Simple

Hej Wam;)!

Wiem że ostatnio nie pisałam ... wszystko to spowodowane problemami z komputerem.

 Dzisiaj chciałam wam pokazać tonik kojący do twarzy Simple.



Dzisiaj chciałam pokazać wam tonik kojący do twarzy Simple.
Usuwa on resztki makijażu oraz odświeża. 
Zapach jest delikatnie rumiankowy.
Delikatnie koi skórę. 
Jest w 100% bezalkoholowy więc nie wysusza naskórka. 
PH przyjazne dla skóry. 
Dostępny jest w  pojemnościach 50ml oraz 200ml. Ja od razu rzuciłam się na 200 ml.
Jest wzbogacony o pro-witaminy B5 i B3.
Tonik nie jest zabarwiany, perfumowany oraz nie posiada żadnych żrących chemikaliów.
Najlepiej zużyć go w ciągu 9 miesięcy od pierwszego otworzenia.

Cena to: 3 GBP za 200 ml.




Skład: Aqua, Sorbitol, Sodium PCA, Allantoin, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Methylparaben, Propylene Glycol, Hamamelis Virginiana Distillate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Chamomilla Recutita Extract, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben. 

Na portalu wizaz.pl otrzymał on 4.58 na 5


plusy:

+ posiada bardzo przyjemny zapach
+ delikatnie oczyszcza twarz
+ nie podrażnia skóry
+ wydajny
+ niedrogi

Minusów:
Nie dojrzałam  ;)
Moja ocena to 9 na 10 
Muszę przyznać że jest to całkowicie mój typ ;) !

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety produkty tej firmy nie są dostępne w Polsce. Ale miejmy nadzieje że się to zmieni ;)!

      Usuń
  2. Skoro to całkowicie Twoj typ i nie dojrzałaś minusów to czemu 9/10? :)
    I co znaczy, że tonik nie jest zabawiany? :D
    Ja swoich kosmetyków też raczej nie zabawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że jest to mój typ, chcę sprawdzić jeszcze kilka innych, jeśli nic bardziej mi nie podpasuje to produkt będzie miał pełne 10 na 10 ;)
      Wkradł się drobniutki błąd, sytuacja zaktualizowana :D

      Usuń