środa, 14 sierpnia 2013

TAG ... czyli 50 przypadkowych faktów o mnie ;)

Do Napisania tego postu zostałam namówiona przez Desire25 i w sumie nie żałuje ;)!!

TAG: Czyli 50 faktów o mnie :


1 Bardzo nie lubię swojego imienia ...  drażni mnie do tego jak niektórzy twardo je wymawiają.

2 Nienawidzę wcześnie wstawać ... moja dewiza brzmi "lepiej iść spać o 6, niż wstać o 6"... dodatkowo jeśli z samego rana mam coś ważnego do załatwienia wole nie iść spać, by nie zaspać 

Uwielbiam czytać książki w których występuje nieszczęśliwa miłość ... dlatego w książkach Sparksa odnajduje się doskonale

4 Nienawidzę biegać ... rower, jazda konna, orbitrek ... na wszystko się zgodzę byle nie bieganie! 

5 Przyznaje się że przez prawie 11 lat obgryzałam paznokcie ... mimo że zostały doprowadzone mniej więcej do ładu bo nie obgryzam już od jakiś 4 lat, to nie przepadam za swoimi dłońmi. 

6 Mam straszny lęk wysokości ... przez co czasami mam problem z jazdą po schodach ruchomych. 

7 Zawsze mnie to drażniło ... czyli fakt bycia jedynaczką ... [ jednakże ostatnimi czasu znalazłam moją twins ;) ...  dla jasności dodam że z wyboru;) ] 

8 Jestem nerwus, ale za to bardzo szybko mi przechodzi :)

9 Trzeba przyznać beznadziejną prawdę ... jestem straszną bałaganiarą :/ ... na swoją obronę dodam ... lepiej już nic;p

10 Nie lubię kupować kosmetyków przed konsultacją z moją twins ;)

11  Jeśli wpadnie mi w ucho piosenka słucham jej w koło przez tydzień, co mocno wkurza moje otoczenie ;)

12 Mam problem z kupieniem butów :( ... nosze rozmiar 41-42 :/ ... a damska  rozmiarówka kończy się mniej więcej na rozmiarze 41.

13 Jestem straszna przekora ... co zauważam dopiero po fakcie ;)

14 Jem fash food'y, słodycze, owoce w ilościach niezliczonych ... a cały czas trzymam jedną wagę w granicach 59-60 kg [ co przy 177 cm nie jest dużo ;)]

15 Moja statystyczna dieta zawsze zaczyna się w poniedziałek ... jednakże zawsze w niedziele o niej zapominam ;)

16 Uwielbiam fotografie ... jednak mam problem z dobrym uchwyceniem ludzi [popracujemy nad tym;)] 

17 Strasznie przywiązuje się do rzeczy ... podczas pakowania się do UK miałam problem by pozostawiać te wszystkie rzeczy w domu bo np " ten koc dostała na urodziny i jest taki", " a ta parasolka zawsze mieściła mi się w torbie i chroniła mnie przed deszczem w drodze na uczelnie" :(

18 Nie wyrabiam się z wyszykowaniem do wyjścia... co mocno irytuje moje otoczenie i wbrew pozorom mnie także! 

19 Uwielbiam jazdę konną ... jeździłam przez 5 lat, jednak od upadku boje się szybszej jazdy. No cóż w te wakacje zamierzam to zwalczyć ;)

20 Szybko się wzruszam ... podczas reklam, filmów, książek, piosenek. 

21 Nie lubię gotowanych warzyw! ... oczywiście będąc na gościnnym obiedzie zjem, jednak w moim własnym prywatnym domu odrzucę je na drugą stronę talerza :P

22 W podstawówce miałam królika ... miała być miniaturka, fakt królik gabarytowo mocno wyrósł. Dodatkowo mama z babcią miały go już dość i  w wakacje pod pretekstem "królik uciekł do lasu" wydały moją Kropkę :O :( [ Fakt dowiedziałam się o tym  w wieku 20 lat, co nie zmienia faktu, że czuje się okantowana :p ]

23 Jestem uzależniona od fb ;/ ... niby nic tam nie robię, a tu nagle 4 na zegarku. 

24 Moją ulubioną książką jest "Coś pożyczonego" Emily Giffin

25 ... Film który został nakręcony na podstawie tej książki mogę oglądać w koło ... nawet na trailerach ciesze się jak głupia do sera 

26 Początkowo wg taty i dziadka miał być Kacperkiem ... jednak mame przeczucie nie myliło i okazało się że jest dziewczynka ;)

27 Jestem hipokrytką ... sama nierobie nic od ręki, jednak wymagam tego od innych  [ chyba trzeba nad tym popracować :P ]

28 Lubie wysokie szpilki (13 cm <3 ) ... jednak mając 177 cm (190 cm w szpilkach) kiepsko czuje się w niższym towarzystwie. 

29 Strasznie szybko mówię ... ciężko jest znaleźć osobę która lubi rozmawiać ze mną przez telefon. 

30 Mam strasznie wrażliwą skórę głowy ... u fryzjera zazwyczaj płacze podczas rozczesywania i modelowania włosów. To dlatego miałam jedną która się do tego przyzwyczaiła 

31 Jestem uparta ... niestety czasami głupio uparta.

32 Posiadam duży problem z nauką języków obcych ... jednak podczas nauki z moją twin wchodzi praktycznie wszystko ;)

33 Znajomi twierdzą że mam więcej szczęścia niż rozumu 

34 MDTM - jest to skrót Martyna Dorota Teresa M****k ;) Drugie imię dostałam po mamie. Trzecie sama wybrałam po mojej kochanej babci ;)

35 Mam pamięć dobrą, ale krótką ;)

36 Jeśli mój przyszły mąż nie zrobi mi najlepszego w świecie tiramisu, nie dostanie  mojej ręki

37 Uwielbiam storczyki jedyne kwiaty które posiadam w domu ;)) 

38 Jeśli ktoś jest smutny to jest smutas, a jeśli kłótliwy to jest ... ;) tak, ja właśnie jestem kłótliwa :P

39 Uwielbiam kubki ... w mojej kolekcji każdy jest inny ;)

40 Jestem osobą niecierpliwą ... chce mieć wszystko od razu, nie lubię czekać na efekty [jednak uwielbiam wyszywać, nie wiem jakim cudem ale do tego mam anielską cierpliwość ;) ] 

41 Uwielbiam układać puzzle ... jak się wkręcę to  mnie nie odciągniecie ;)

42 Na 18 urodziny zrobiłam sobie kolczyk w pępku ;)

43 Nie potrafię usnąć na plecach ... najlepiej mi się śpi na lewym boku ;)

44 Moją ukochaną marką samochodu jest ... honda ;)

45 Lepiej wyglądam w prostych włosach ... jednakże matka natura niebyła aż tak łaskawa dla mnie i obdarowała mnie falowaną, cienką szopą :|

46 Za granicą byłam w Chorwacji, Macedonii, Bułgarii, USA i Wielkiej Brytanii [ skąd aktualnie pisze. ]

47 Przestałam przejmować się tym co ludzie mówią, kiedy dowiedziałam się że mnie ochajtali i stworzyli mi już dziecko ... [ niektórym zazdroszczę fantazji ;] ]

48 Uwielbiam króliki !! 

49 Zaczynając studia pedagogiczne na kierunku pedagogika wspierająca z profilaktyką niedostosowania społecznego, miałam ambicje ratowania świata. Aktualnie poszerzam grono bezrobotnych pedagogów ;]

50 Jadam rzeczy w dziwnych połączeniach. Kanapki z masłem orzechowym + sosem słodko-kwaśnym + serem żółtym .
 i oto najaktualniejsza wersja mnie ;)





2 komentarze:

  1. Rozmowa z Tobą przez telefon naprawde jest nie lada wyzwaniem!!!! na szczescie się juz przyzwyczaiłam i zamiast rozumieć co 3-4 słowo, to co 3-4 slowa nie rozumiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wykłady + ćwiczenia z logopedii nie pomogły ... a pokładałam w nich nadzieje ;p ... ale będziemy ćwiczyć ;p!

      Usuń