piątek, 30 sierpnia 2013

Kosmetyki- Krem do twarzy Nivea


Witajcie! 





Dzisiaj chciałam wam pokazać nawilżający krem z linii 
pure & natural. 
 Firma produkt pisuje jako kombinacje zaufanych 
składników do pielęgnacji skóry, które  współgrają
 z Twoją skórą . 
95% składników są to składniki naturalne łącznie 
z aloesem oraz egzotycznym olejkiem arganowym. 
Używanie codziennie krem ma 
1. intensywnie nawilżać i zapewnić równowagę 
skórze. 
2. wygładzić i odświeżyć skórę na cały dzień 
3. pomóc odzyskać naturalnie zdrowy i promienny wygląd.
 Kosmetyk przebadany 
został dermatologicznie. Odpowiedni jest też dla cery wrażliwej. Muszę wam się 
przyznać że skład kosmetyków jest dla mnie czarną magią. Nie wiem na ten temat nic.
 Jeśli ktoś z was pisał na ten temat, lub zna dobrą stronę z prawdziwymi informacjami 
(wiadomo internet jest miejscem gdzie wyszukam ból brzucha i dowiaduje się że 
mam raka), to poproszę o podlinkowanie.
Cena to około 5,50 GBP, jednak krem jak widać kupiłam w promocji ;)

A teraz skład kremu:
Aqua, Glycerin, Alcohol Denat., Caprylic/Capric Triglyceride,
 Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Oil, Octyldodecanol, 
Glyceryl Stearate Citrate, Methylpropanediol, Dicaprylyl Ether
Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Argania Spinosa Kernel Oil, 
Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopherol, Sodium Carbomer, Xanthan Gum, 
Methylisothiazolinone, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol,
 Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Parfum.



Na portalu wizaz.pl 3.15/5 z 52 opinii  

Plusy:
+ Po nałożeniu kremu czuję dobre nawilżenie. Osobiście uważam że krem odpowiedni jest dla osób w moim wieku (21 l.)
+Podoba mi się szklane opakowanie.
+Krem posiada bardzo ładny zapach
+Szybko się wchłania
+ Idealny do nałożenia pod podkład

Minusy:
-Nivea nie umieściła na opakowaniu przedziału wieku d;a której odpowiedni jest krem
- Gdyby nie promocja nie skusiła bym się na krem, ponieważ nie przepadam za marką nivea


Moja ocena to 5 na 10 
Jeśli nie będę miała wyjścia, to ponownie kupie produkt jednak jeśli nie ma konieczności wstrzymam się i poszukam czegoś lepszego. 

5 komentarzy:

  1. Hm.. ciekawy kremik :) Ale jeszcze bardziej ciekawi mnie.. Dlaczego nie przepadasz za Nivea? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam już kilku kremów, toników nivea i jedyne przy czym zostałam jak na razie to karmelowe masło do ust. Reszta jakoś mi nie odpowiada ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiscie opakowanie ma urocze:)
    PS. Nie wiem czy tylko mnie tekst posta wjezdza na boczny pasek bloga... jeśli nie, to dobrze by było to poprawić, bo źle się czyta;)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wjeżdża, coś nie teges z szablonem? musiałam zaznaczyć tekst, żeby można go było odczytać.

      Zapraszam do mnie na rozdanie, każdy może wygrać!
      http://zycie-po-swojemu.blogspot.com/2013/08/rozdanie-3108-3110.html

      Aha i widzę że autorka ma ten sam problem co ja, w kwestii składów kosmetyków :)

      Usuń
    2. Poprawione ;) Przyznam że ręcznie siedziałam i poprawiałam, ponieważ to pierwsza taka sytuacja. Jeśli znowu pojawi mi się coś takiego to popatrzę w szablonach napiszę ;)

      A składy ... to czarna magia jeszcze ;p



      Usuń