poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Kosmetyki- Mój tangle teezer

Hej Wam ;) !

Dzisiaj moje wspaniałe cudeńko które zakupiłam już jakiś czas temu ;))
Zauważyłam je u http://desire25.blogspot.co.uk i pomyślałam spróbuje;))


Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy, mają innowacyjny kształt które działają delikatnie i skutecznie. Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania. Dostosowuje się do kształtu głowy, radzi sobie z najbardziej splątanymi kosmykami nie naruszając struktury włosów, co sprzyja ich zdrowiu, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Oprócz tego masuje skórę głowy co doskonale wpływa na cebulki włosów. Szczotkę Tangle Teezer można stosować do rozczesywania włosów suchych i mokrych.

 Ja posiadam nową wersje szczotki. Ma nieco zmieniony kształt oraz i nieco mniejszą powierzchnię czeszącą. 

Jednak Posiada ona zamknięcie dzięki któremu można włożyć szczotkę do torebki, będąc pewnym że ząbki się nie pokrzywią.
Przyznam że mimo wysokiej ceny nie zastanawiałam się długo nad zakupem. 



  • Na plus:
  • -Dobrze i delikatnie rozczesuje włosy, a ja na tym ptk. jestem mocno wrażliwa. Wcześniej używałam szczotki z włosia dzika [z której każdy znajomy się śmiał :)) ] Niestety po użyciu tamtej szczotki miałam straszną szopę na głowie. 
  • - Jest poręczna i dobrze leży w dłoni
  • - Masuje skórę głowy, chociaż na początku odbierałam to jako nieprzyjemne drapanie, ale z czasem idzie się przyzwyczaić i już zaczyna być przyjemne ;) 

  • -Nowa wersja posiada zabezpieczenie by można było ją wrzucić do torebki  by ząbki się nie powykrzywiały.
  • - Nie elektryzuje włosów

  • - Posiada estetyczny i ciekawy wygląd, osobiście zakochałam się w owcach ;)) <3 

  • Na minus:
  • - Cena
  • - Trudno ją umyć między ząbkami i najlepiej to robić miękką szczoteczką do mycia twarzy lub czesania niemowlaka
  • -Nowa wersja jest mniejsza co mnie osobiście nie leży.



Na portalu wizaz.pl tangle teezer posiada bardzo wysoką ocenę bo 4.46/5 z 250 opinii



Szczotka tangle teezer u mnie ma wielką 10 na 10. Nowa zamykana wersja dobra jest na miasto by wrzucić do torebki. Starsza wersja niezamykana nadaje się by leżeć i czekać na Ciebie w domu ;)

1 komentarz:

  1. Nowy to jest jedynie design tej szczotki :)
    Od kiedy pamiętam były dwie wersje.. taka jak ja mam i taka "podróżnicza" jak Ty masz ;)
    Cena nie jest taka zła, gorzej z jej dostępnością, bo w PL możliwe jest tylko allegro :(

    OdpowiedzUsuń