poniedziałek, 21 października 2013

Kosmetyki- The Body Shop, White Musk Libertine, Żel pod prysznic,

Witajcie ;)

Miałam nie recenzować żeli pod prysznic, pokazywać je jedynie w denku. 
Jednak doszłam do wniosku  że jeśli coś mi się bardzo ale to bardzo spodoba lub jakiś mnie zrazi do siebie to się pojawi.

To właśnie dlatego trafił tu żel WHITE MUSK LIBERTINE

Żel kupiłam w promocji za 6 GBP za 250 ml w The Body Shop.
I muszę stwierdzić że jest cudowny ;) 
Jest to żel do mycia ciała o zmysłowym zapachu białego piżma, dodatkowo konsystencja żelu posiada delikatny zapach wody różanej i orchidei .

Posiada dozownik do którego początkowo przekonana nie byłam. Co jak co ale okazał się jego plusem ;)
Składniki [ którymi The Body Shop nie zawodzi;)]:
Aqua (Solvent/Diluent), Sodium Laureth Sulfate (Surfactant), Glycerin (Humectant), Cocamidopropyl Betaine (Surfactant), Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (Emulsifier), PEG-7 Glyceryl Cocoate (Emulsifier), Phenoxyethanol (Preservative), Sodium Chloride (Viscosity Modifier), Trisodium Sulfosuccinate (pH Adjuster), Mel (Natural Additive), Sodium Benzoate (Preservative), PEG-55 Propylene Glycol Oleate (Surfactant), Propylene Glycol (Humectant), Citric Acid (pH Adjuster), Maltodextrin (Skin Conditioning Agent), Linalool (Fragrance Ingredient), Disodium EDTA (Chelating Agent), Limonene (Fragrance Ingredient), Coumarin (Fragrance Ingredient), Hibiscus Abelmoschus Seed Extract (Fragrance Ingredient).

Plusy:

1. Delikatnie pieni się na ciele.

2. Nie posiada dodatku mydła, co oznacza że nie zostawia na ciele drobnego osadu oraz nie przesusza.

3. Zapach żelu jest jak dla mnie obłędny ;)!
4. Może pierdoła ale posiada opakowanie które przypadło mi do gustu.

5. Jest bardzo wydajny.

6. Posiada dozownik do którego na początku przekonana nie byłam, bo uwielbiam kosmetyki z pompką [ ale o tym kiedy indziej]. To jednak jest wygodny, a żel nie rozmazuje się po całym dozowniku.


Minusy:

1. Opakowanie jest twarde przez co ciężko czasami nalać na rękę żel. 

2. Cena. W regularnej sprzedaży kosztuje on 7,5 GBP co za 250 ml żelu jest okrutną ceną ;/


Moja ocena to 8 na 10

Świetny kosmetyk, jeśli cena spadnie kupię go ponownie ;)

6 komentarzy:

  1. nie przepadam za wszystkim co ma w sobię choć nutę zapachu 'musk'. No i drugi minus, o którym napisałaś powoduje, że nie kupuję żeli w TBS :D Nivea czy Dove kosztuje 1-2 GBP :) i to mi wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie wygląda bardziej jakby było od perfum, a nie żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawy ale cen powala bardziej niż sam kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na ile wystarczy taka buteleczka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam go codziennie od około 3 tygodni i mam jeszcze 1/3 buteleczki ;)

      Usuń