sobota, 12 października 2013

Glossybox UK -October/ Październikowy 2013

Witajcie;)

Dzisiejszy początek dnia zaczął się w sposób którego bardzo nie lubię [ czyli pobudka w wolny dzień przed 8!] Jednak każdy moment dnia po obudzeniu był fajowy ;)
Pierw dostałam śniadanie do łóżka, później zjawił się kurier przynosząc nowego GLOSSYBOX'a ;)


W środku oprócz produktów i kartki opisującej je znalazł się magazyn Glossy


Otwieram i moim oczom ukazuje się taka zawartość 


1. Biorę do ręki produkt i myślę sobie " Lakier do paznokci o dziwnym kolorze!" Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że to jednak nie lakier ;) 
tylko produkt o nazwie "Aniołkowy rumieniec".
MeMeMe Cherub's Blush- cheek & Lip Tint


Opisano produkt jako: "przejście z dnia do nocy wraz z MeMeMe przyciemnionym tonem różu. Długo trwały i wielofunkcyjny produkt, jest również poręczny w nakładaniu pędzelkiem. Jest to idealny dodatek do twojej torebki dla wspaniałego  dotyku podczas podróży"

Aplikacja: - na policzki-> niewielką ilość płynu nałożyć jednym pociągnięciem aż do górnej części kości policzkowej.
-Usta-> małą ilość płynu nałóż pędzelkiem aby nadać kolor

Cena: 5,50 GBP za  12 ml

Do kupienia: Mememecosmetics

Jest to produkt pełno wymiarowy

2. Katy Perry "Killer Queen Fragrance" Czyli kolejna próbka perfum ;]
Wzór na kartoniku z zewnątrz całkowicie mnie odstraszył, kojarzył się z perfumami które mój dziadek używał jakieś 16 lat temu. 


Ładnie zrobiło się dopiero w środku ;)

Jest to nowy porażający zapach od Kate Perry, który pokazuje jej buntowniczą dusze. Producenci śmiesznie przedstawiają zapach opisując go jako "uroczy, zabawny a do tego zabójczo wspaniały". Oczywiście nie jest to produkt pełnowymiarowy, dostaliśmy zaledwie 1,5 ml do testów

Aplikacja: Spryskać za uszami i na nadgarstkach.

Cena: 29,50 GBP za 50 ml 

Do kupienia: Superdrug, Boots, The perfume shop i the fragrance shop.


3. Monu "Illuminating Primer"
Jest to podkład rozświetlający bez dodatku parabenów. Rozjaśnia cerę i dodaje jej blasku. Przeznaczony do używania samodzielnie lub pod makijaż. 


Aplikacja: Po oczyszczeniu nałożyć na twarz i szyje delikatnymi posuwistymi ruchami z rana.


Cena: 24,95 za 50 ml 


Do kupienia: Monushop 


Nie jest to produkt pełnowymiarowy, posiada on 20 ml.


4. Premae "Multi-Vit Smoothie Serum"
Premae jest pierwszą na świecie marką bez alergenów! Co oznacza że nadaje się to dla każdego rodzaju skóry. Mieszanka z pestek winogron łagodzi zaczerwienienia i wygładza nierówną powierzchnię skóry, przy równoczesnym zachowaniu matu. Nadaje się do stosowania pod makijaż.


Aplikacja: Nakładaj ramo i wieczorem jako część codziennej rutynowej pielęgnacji twarzy.

Cena: 22.50 GBP za 50 ml

Do kupienia: PremaeSkinCare

Nie jest to produkt pełnowymiarowy. Dostałam 20 ml produktu.


5.Broadway Nails "imPRESS Press-on manicure"
Są to sztuczne paznokcie z rewolucyjną aplikacją. Bez suszenia, manicure który trwa tydzień.

Aplikacja: Poprostu odkielić wierzchnią warstwę, docisnąć do paznokcia i gotowe.


Cena: 7,99 GBP 


Do kupienia: Boots


Jest to pełno wymiarowy produkt.





Nie do końca jestem zadowolona z produktów które znalazłam w tym miesiącu w glossybox
Podsumowując -są tylko dwa produkty pełnowymiarowe.
- Plusy glossybox dostaje +za produkt z MeMeMe-> cherub's blush (1ptk), +za ładny zapach -> Killer Queen (0,5ptk), + za illuminating primer (0,5ptk) + za wygładzające serum (0,5ptk)
- Minusy produktu są - za sztuczne paznokcie, bo nie korzystam z takich rzeczy (1ptk) - za pojawienie się znowu perfum w pudełku (0.5ptk) - za tak dużą ilość próbek w nim, a małą ilość produktów pełnowymiarowych (1ptk)

Wystawiam mu 2,5 na 5.



Dajcie znać jak wyglądają wasze glossybox'y i czy jesteście z nich zadowolone ;)

3 komentarze:

  1. ja na moje jeszcze czekam :( pewnie dojdzie w poniedzialek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jeszcze czekam na swoje, ale już u kilku osób widziałam i jak takie dostanę to się wkurzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc życzę wam innych produktów, bo ja ze swojego zabardzo zadowolona to nie jestem ;/

      Usuń