sobota, 28 września 2013

Kosmetyki- Rimmel, podkład Wake me up

Hej Wam ;)!

Dzisiaj chciałam pokazać wam podkład którego aktualnie używam.




Jest to dokładnie taki podkład jaki chciałam, nie dość że ładnie kryje to jest podkładem rozświetlającym. Więc jeśli ktoś nielubi drobnych opiłków brokatu niech go nawet do ręki nie bierze :P 

Firma Rimmel reklamując go, podkreśla że jest to pierwszy podkład, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy.

Ja posiadam go w kolorze IVORY(100).


Uzyskał on 3.78/5 z 365 opinii na wizaz.pl 
co uważam za całkiem niezły wynik przy takiej ilości opinii.


Cena to ok 40 zł za 30 ml. 



Jak dla mnie jest ok:
1. posiada delikatny zapach [przyjemny] 
2. łatwo się rozprowadza
3. dosyć dobrze kryje [ chociaż nie określę jak by wyglądał na cerze skłonnej do trądziku] 
4. utrzymuje się cały dzień na twarzy
5. dobrze rozprowadzony nie daje efektu maski
6. podkład jest wydajny [ używam go od maja a w butelce nadal jest ;) ]
7. pomimo że podkład posiada mały wybór kolorystyczny, udało mi się dopasować odpowiedni odcień dla mnie
8. NAJWIĘKSZY PLUS za aplikator podkładu

    Moja ocena to 7 na 10
  • (dla widocznego efektu nałożyłam go tylko na połowę twarzy)


2 komentarze:

  1. z tej serii mialam tylko korektor :) jakos podklad do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie używałam tylko próbki i dość mocno mnie zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń