sobota, 14 września 2013

Glossybox UK -September/ Wrześniowy 2013 [ the London edition ]

Witajcie ;)

Dzisiaj coś, przez co uśmiech nie schodzi mi od samego rana z twarzy. Zaczęło się wizytą w garażu, bo to właśnie tam podczas naszej nieobecność kurier zostawił wrześniowego glossybox'a ;)


Przyznaje to pierwszy mój glossybox, więc ciekawość dużo dużo większa;)
Przyznaje że pudełko z ich limitowanej edycji jest śliczne i przyda się na moje pierdółki;)) 


Otwieram i pierwsze co widzę to GB MAG i ulotkę z zawartością.


Rozpakowuje dalej i pojawia mi się przed oczami to ... ;)


W takim razie zaczynając od początku ;)

'

1. Elizabeth Arden "Untold" - "luksusowy i nowoczesny kwiatowy zapach. Untold poświęcony jest wyrafinowanej i intrygującej  w wielu aspektach nowoczesnej kobiecie. Przekazuje pozytywne wibracje i udoskonalenie kobiecości wraz z tajemniczą aurą i magnetyczną zmysłowością. Untold to promienny, kwiatowy atak, wraz z tajemniczo uzależniającym ciepłem kobiecości w butelce, jest jak piękna i wielofunkcyjna kobieta, jak Ty sama."

"To be beautiful is the birthright of every woman" Elizabeth Arden


Do kupienia w: Debenhams

Skład: alcohol denat., perfum/fragrance, water/aua/eau, propylene glycol, alpha-isomethyl ionone, butylphenyl methylpropional, citral, citronellol, geraniol, hydroxycitronellal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexenne carboxaldehyde, limonene, linalool, butyl methoxdibenzoylmethane, ethylhexyl methoxycinnamate, ethylhexyl salicylate, ext. violet 2 (ci 60730), yellow 5 (ci 19140), yellow 6 (ci 15985).

Aplikacja: Spryskaj swoją skórę w okolicy nadgarstków i za uszami.

Cena: 50 ml kosztuje  48 GBP, 100 ml kosztuje 69 GBP.

Wiadomo 50 mililitrów nie dostałam w pudełku, znalazła się próbka 5 mililitrów perfum, które od pierwszego momentu wskoczyły u mnie na pozycje pierwszą wśród wszystkich perfum które posiadam lub kiedykolwiek posiadałam. Mimo że cena jest troszkę odstraszająca jestem pewna że po skończeniu się tej fiolki kupię nową. Tym bardziej że perfumy mają 36 miesięczny termin przydatności. Fiolka wygląda ślicznie, nie podoba mi się jedynie kartonik w które są zapakowane, ale to już najmniejszy problem. Jest to dla mnie hit !!


2. Eylure "Pre-glued Lashes"- " bez chaosu, bez zamieszania, bez czekania! Wystarczy usunąć rzęsy z tacki i zastosować by uzyskać naturalny wygląd, perfekcyjnie pełne rzęsy cały czas."
* skrajnie lekkie
*samoprzylepne ! 

Aplikacja: Uwagi i sposób zakładania rzęs, znajdziecie na stronie glossybox w opisie wrześniowego box'a ( jednak trzeba na nią poczekać jak się skończy miesiąc )

Do kupienia w: eylure

Cena: 5,06 GBP

Opis produktu  i zdjęcia wstawię jak założę rzęsy.

3. Toni & Guy HairMeetWardrobe "Classic shine & gloss serum"- "Jest to limitowaną edycje opakowania. Klasyczne serum "błyszczące i pełne blasku" kontroluje niesforne loki wraz z lekkim nabłyszczeniem. " 

Aplikacja: Używać przy modelowaniu. Użyć pompki 1-2 z serum. Przeczesać włosy dłońmi z serum po długości aż do końca. Nie wsmarowywać w cebulki włosów.

Skład: Cyclopentasiloxane, Isododecane, Dimethiconol, Parfum, Phenyl, Trimethicone, Amodimethicone, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methypropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geranol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.


Do kupienia w: Boots

Cena: 7,19 GBP za 30 ml

Opis i recenzje produktu wstawię po zastosowaniu.

4. Be A Bombshell Cosmetics "Onyx Eye Liner" - Onyx najlepiej sprzedają eye liner'y, które będą z Tobą cały dzień, nie ważne jak gorąco jest.  Końcówka wykonana została z filcu i to dzięki niej można narysować cienką linie do makijażu na co dzień lub grubą kreskę dzięki której uzyskamy dramatic look. Jest bardzo łatwa w użyciu i wysycha w ciągu kilku sekund " 

Aplikacja: Używaj tego jak markera rysując końcówką linie jak najbliżej rzęs.

Skład: aqua, decamethylcyclopentasiloxane, dimethicone, hyaluronic acid, dipolyhydroxystearate, phenoxyethanol, black iron oxide

Do kupienia: BeABombShell 

Cena: 14 GBP za 3g.

Opis i recenzje produktu wstawię po zastosowaniu.


5. Dr Lipp "Original Nipple Balm for Lips"- "jego składniki pozostawiają usta gładkie, miękkie i z połyskiem. Jest to niezwykle wszechstronne leczenie i odżywczy wielozadaniowym balsam sos. Pierwotnie opracowany został jako balsam sutka dla kobiet karmiących piersią. Nawilżający i hipoalergiczny."

! pomaga leczyć ! :
*spierzchnięte usta, 
*oparzenia,
 *otarcia,
 *drobne nacięcia skórki, 
*wyprysków 
*ekstremalnych suchą skórę.


Aplikacja: wystarczy nałożyć na usta.

Skład: 100% Medical-grade Lanolin Transitional Skin Care

Do kupienia na: DrLipp

Cena: 11,50 GBP za 15 ml.

Opis i recenzje produktu wstawię po zastosowaniu. 
Muszę dodać że tego produktu nie dostałam w pełnowymiarowej wersji, tylko próbkę 3 ml.


Jest to mój pierwszy Gloosy Box. 
Jestem z niego w 100% zadowolona. 
Wystawiam mu 5 na 5 :D !!

Zapraszam do śledzenia wpisów i recenzji produktów, które pojawią się po dokładnym wypróbowaniu ich przeze mnie. ;) ! 

2 komentarze:

  1. W końcu sie doczekałam notki! :)
    Najbardziej ciekawi mnie ten balsam do ust! :) Szkoda, ze kosztuje aż 11 funtów... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. identyczna zawartosc jak w moim boxie :)

    OdpowiedzUsuń