czwartek, 12 września 2013

Kosmetyki- Cienie Astor 125 Magic brown

Hej Wam ;))

Dzisiaj chciałam wam pokazać cienie które ostatnio kupiłam,
Jest to paletka z Astor'a -125 Magic brown



Kolor specjalnie wybrałam by wyglądał naturalnie ;)

dałam za nią zaledwie 2 funciaki ;)
Kolory mniej więcej przedstawiają się tak


Pomalowałam się specjalnie tak jak producenci przedstawili na opakowaniu.

Niestety w moich stronach są duże problemy by zrobić zdjęcia w świetle naturalnym, 
pokaże wam porównanie makijażu zrobionego w świetle dziennym ( hip hip hura jedno się udało;) ) oraz zrobionego  lampą błyskową 




   

           
z lampą


Paletka mocno przypadła mi do gustu ;))!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie rozświetlony łuk brwiowy :)
    Szkoda, ze nie ma zdjęcia otwartego oczka:(
    Jak tak patrze to mnie również ta paletka przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się zrobić ale mój wspaniały klimat mi na to nie pozwolił :(

      Usuń
  2. juz od jakiegos czasu zastanawiam sie nad kupnem takich kolorkow :)
    pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń