poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Duet w drodze do czystych i nawilżonych rąk

Hej!

Dzisiaj chciałam pokazać wam mój duet w drodze do czystych i nawilżonych dłoni.
Mydło Carex wraz z odżywką z The Body Shop.


Mydełko jest antybakteryjne i pomimo że jego dodatkowym zadaniem jest pielęgnacja dłoni, to jednak gdy nie stosowałam żadnych dodatkowych odżywek lub kremów ręce niestety się wysuszały.

Dlaczego odżywka do spłukiwania?
1. Ładnie pielęgnuje dłonie i ponoć paznokcie [ chociaż w drugim przypadku nie widzę jednak różnicy].
2. Mam w domu niemowlaka i nigdy nie wiadomo kiedy wszcznie on alarm. Co oznacza że nie mogę/ nie chce pozwolić sobie na tłuste ręce przez jakiś dłuższy czas. Odzywkę Almond po nałożeniu spłukujemy, co w razie potrzeby pomaga mi zapanować nad każdym alarmem.
3. Skład kosmetyku zawiera pantenol.
4. Dodatkowo posiada on prześliczny zapach słodkiego olejku migdałowego.
5. Chciałam zwrócić waszą uwagę na pompkę. Początkowo byłam jak najbardziej z niej zadowolona. Niestety moja radość nie trwała długo, bo po kilku razach pompka zaczęła się zacinać w każdy opakowaniu które miałam.
6. Cena nie była zła bo kupiłam to oczywiście podczas promocji za £ 2,50
7. Mocno wydajny, jednak nie powiem wam na ile starcza bo nie pamiętam kiedy wymieniłam na nowe opakowanie. 

Czy kupiła bym ponownie?
Pewnie tak, by stało koło mydełka jako dodatkowe nawilżenie [ oprócz kremu do rąk].

Może znacie tego typu odżywki innych firm bo z chęcią bym spróbowała.

Pozdrawiam Was,
Martyna ;)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam te mydełka ! game zapachową mają nieziemską :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wpadłabym na pomysł używania odżywki do włosów na dłonie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, bo to nie jest odżywka do włosów tylko do dloni :P Widać napis na zdjęciu - "Almond conditioning hand wash" ;)

      Usuń
    2. dokładnie, odżywka przeznaczona jest typowo do rąk ;)

      Usuń
  3. Mydło carex znam, ale o odżywce jeszcze nie słyszałam:) fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń