wtorek, 29 lipca 2014

AVON - Advance Techniques 360 Nourishment 'Moroccan Argan Oil'

Witajcie ;)

Dzisiaj kilka słów o serum do włosów z Avonu.



Kilka słów od producenta
'Olejek arganowy występujący tylko w południowo - zachodnim Maroko, używany w najlepszych profesjonalnych kosmetykach do pielęgnacji włosów, teraz w Avon! Odkryj moc Marokańskiego olejku arganowego, dzięki któremu odzyskasz 5 oznak zdrowych włosów:
- siła,
- natychmiastowy blask,
- kusząca miękkość,
- jedwabista gładkość,
- łatwość układania.
Kuracja z marokańskim olejkiem arganowym daje niesamowite efekty-wystarczy tylko kilka kropli, a włosy staja się jedwabiste, miękkie i pełne blasku. '



Zalety:

  1. Opakowanie - Widać ile zostało jeszcze do końca produktu oraz pompka która w odpowiedniej ilości dozuje produkt.
  2. Wydajność - Zdjęcia ukazują zużycie produktu przez pół roku.
  3. Cena - Niestety nie pamiętam ile za niego zapłaciłam, jednak regularna cena to 23 zł. a w aktualnej promocji można go zdobyć za 12 zł.
  4. Zapach 
Wady:
  1. Początkowo włosy wydawały mi się po nim miękkie i wygładzone. Złudzenie to nie trwało zbyt długo, bo w krótkim czasie włosy zrobiły się suche i szorstkie, a nie taki był plan podczas zakupu.




Moja ocena to 2/10

U mnie się on nie sprawdził, nie sięgnę po niego ponownie.



Jestem ciekawa czy miałyście to serum (??) oraz czy u was na włosach się sprawdziło(??)


1 komentarz: