poniedziałek, 17 lutego 2014

Glossybox UK -February / Luty 2014

Witajcie!

Dzisiaj zapukał do mnie kurier z co miesięcznym pudelkiem :)

Teraz pudełko wygląda tak jak polska wersja. 
Muszę przyznać że lubię gdy pudelka maja różne kolory, bo w przyszłości przynajmniej nie mylę się jak czegoś potrzebuje :))
W tym miesiącu pudełeczko jest pod hasłem 'Be mine'  

W pudełeczku znajduje się tym razem 6 rzeczy :)
 Pierwsze co przykuło moja uwagę :)) to czekoladka Lindor:)) a ja uwielbiam ich łakocie ;)) 

Producenci Glossy boxa dorzucili to pewnie ze względu na walentynki;)

Teraz przechodząc do rzeczy kosmetycznych:
1. Mayballine New York 'Big Eye Mascara'

Podwójna maskara w kolorze czarnym, która na reklamach całkiem fajnie się prezentuje ;) Szkoda że dwa dni temu otworzyłam inna maskarę, teraz ta będzie musiała poczekać na swoją kolej.
Jest to produkt pełnowymiarowy, za który płacimy 8,99 GBP za 9,7 ml. 
Produkt do kupienia w drogerii Boots


2. Ciaté London ' Paint Pot'


Lakier do paznokci w ślicznym kolorze :)) [numer PP138-red hot chill]. Przyznaje ze kokardka już w ogóle dodała mu uroku:)) 

Jest to produkt pełnowymiarowy, za który płacimy 9 GBP za 13,5 ml
 [Co jest spora ceną]
Produkt dostępny na stronie Ciate

3. NV 'Chunky Lip Crayon'
Jest to szminka w kolorze różowym [Sugar Rush]. Ten produkt nie do końca do mnie przemawia. Po pierwsze nie jest w moim kolorze, po drugie jakiś czas temu dostałam już bardzo podobny produkt w glossy box. Dodatkowo z tym produktem dostaliśmy 20% rabat na pierwsze zakupy na ich stronie.

Jest to produkt pełnowymiarowy, za który płacimy 5 GBP za 4 g.
Produkt dostępny na stronie Nv Colour

4. Nougat London 'Sparkling Body Shimmer' 


Jest to balsam do ciała, który wygląda bajkowo;) nie otwieram go, ze względu na zbyt dużą ilość otwartych balsamów. Moja małą obawa jest zapach, ponieważ w składzie produktu znajduje się on całkiem wysoko. No cóż spróbuje to opisze go wam za jakiś czas ;)

Jest to próbka 100 ml. Za pełnowymiarowy produkt (250ml) zapłacimy 14 GBP [całkiem spora cena za taka pojemność].
Produkt dostępny na stronie Nougat London

5. Giovanni Eco Chic cosmetics 'Chic ultra-moist range' i 'Chic ultra-sleek range'


Są to 3 różne próbki serum do włosów oraz włosów i ciała. Przyznam że wyglądają fajnie, szkoda że to tylko próbki. Plus mają za to że dopasowali produkt do mojego typu włosów,bo wiem że nie zawsze się to niestety zdarza.
Pełnowymiarowy produkt kosztuje 7,99 GBP za 251 ml.
Produkt dostępny na stronie Health Beauty Network




Wystawiłam mu 2+ na 5

Pudełko nie do końca mi się podoba.
Wiem że ostatnie pudełka innym się nie do końca podobały, u mnie za to odwrotni. Dużo bardziej podobały mi się pudełka które były w dwóch ostatnich miesiącach niż w tym. Dla mnie to pudełko wygląda strasznie typowo
Za co pudełko dostało punkty:
-Pół punktu za serum do włosów którego jestem ciekawa [nie dostało całego plusa przez to że dostałam tylko próbki]
- Pół punktu za balsam którego nie znałam a jestem ciekawa [nie dostał całego punktu ponieważ obawiam się zapachu] 
- Punkt za maskarę, której jestem bardzo ciekawa;)
- Pół punktu za słodką niespodziankę 



Pozdrawiam! :)

7 komentarzy:

  1. Pudełko w UK bardziej mi się podoba niż nasze polskie. Z tego przygarnęłabym wszystko poza Sparkling Body Shimmer, bo dobrze wiesz, że nienawidze drobinek! :P
    PS. Piękne róże! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w tym miesiącu też się źle nie było jeśli chodzi o glossy jednak szału także nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. o dostalas dodatkowy produkt! Farciara! Zazdroszcze ci tej kredki ! :D A co do próbek, beznadziejne są ! MAska daje rade ale szampon i odzytwka to dramat z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak wogole propobuje wymianke kosmetyczna! Oczywiscie jak sie wyprowadze juz i nazbieram jakis kosmetyków no i moze jak wroce z polski ! :))) Co ty na to?? :) jak cos to chetnie ci kupie jakies polskie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko trochę tandetnie wygląda, wolę pudełka w stylu bardziej klasycznym :) Najbardziej śmiać mi się chce z tej czekoladki ;) Zmieniają asortyment produktów? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajna zawartość:) nie wiem dlaczego postawiłaś mu taką niska ocenę:P

    OdpowiedzUsuń
  7. MMM słodka niespodzianka - ja jakośnie lubi takich pudełeczek i jeszcze na żadne się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń