czwartek, 6 marca 2014

Powrót z urlopu ...

Witajcie ;)

Ja właśnie wróciłam z długo wyczekiwanego urlopu ;)
Jako że była to ostatnia szansa, przed narodzinami brzdąca by odwiedzić rodzinę w Polsce, więc skorzystaliśmy z okazji.

Pazurki które znalazłam już dawno temu w jednym z pudełek glossy [recenzja za kilka dni]


Mimo zapełnionego grafiku udało nam się skoczyć dwa razy do kina ;)


Wykupując połowę produktów z Super Pharm musiałam wyglądać komicznie:D
Niestety żele do higieny intymnej Ziaji dostępne są tutaj tylko przez internet i to w cenie 5 razy wyższej niż w Polsce :(

Wracając od rodziny mojej drugiej połówki pogodę mieliśmy przecudowną ;)
Nie dość że słonecznie to jeszcze 15 stopni ;)


Pomiędzy odwiedzinami udało nam się wcisnąć troszkę czasu na spacery ;)

Będąc na zakupach udało mi się zaopatrzyć w odżywkę, top coat i kilka kolorów które prześlicznie wyglądają na paznokciach ;)

W drodze do dentysty spotkaliśmy kilku gości w parku, podliczając była ich 7 ;)

Mała przerwa na Coffe Heaven ;)

 Byliśmy także na USG z naszym maluchem i okazało się że będziemy mieli córę ;)
Tak więc w jednym ze sklepów na pasażu postanowiłam kupić jej kanwę i wyszyć ;)
Zamierzam dzidzie wychować na Disney'u i kropka ;p

A to mój staruszek.
Leci mu już 16 rok, i widać że coraz więcej ma gorszych dni niż lepszych :(


No i kapselek który wyskoczył mi z soczkiem na lotnisku podczas powrotu ;)
Zgadza się, jestem całkowicie 'Zauroczona' ;)

Pozdrawiam was cieplutko ;)

8 komentarzy:

  1. Oj to gratuluję i oby reszta ciąży przebiegła pomyślnie - a ja mam wrażenie ze ostatnio mnie uczuliła Ziaja intima - za jakiś czas wrócę do niej i zobaczę co i jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;)
      U mnie jak na razie ziaja sprawdza się najlepiej. Dodatkowo muszę przyznać że nie mam tu za dużego wyboru bo tu jest tylko jedna firma dostępna w sklepach :( to z tych dwojga wole ziaje ;)

      Usuń
  2. O to wyjazd mieliście chyba dość intensywny ;) grunt, że się udał i zapasy zakupowe zrobione ;)
    Dużo zdrówka dla mamy i córeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację! Życzę żeby córeczka była zdrowa i śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej to mi w tym wszystkim szkoda Mikusia :( Na pewno strasznie tęskni za swoją okropną pańcią ;P

    OdpowiedzUsuń