niedziela, 28 września 2014

TAG 'MOJA PIERWSZA RANDKA'

Hej Wam ;)

Dzisiaj postanowiłam napisać tag który zobaczyłam na youtube na kanale StylizacjeTV . Mam nadzieje że Wam się spodoba ;)


1. Jak długo szykujesz się na randkę?

Przyznaje się że u mnie wyglądało to tak: 3-4 godziny przed spotkaniem szłam wziąć kąpiel[gdzie spędzałam około ] później suszenie włosów, makijaż, do tego wybór ciuchów i w tym momencie zawsze uświadamiałam sobie ze jeszcze chwila i będę spóźniona ;) 
Teraz wygląda to troszeczkę inaczej. Jedyne na co mogę sobie pozwolić to 15 minutowy prysznic + 20 min suszenie włosów z makijażem około + 3 minutowy wybór stroju. 

2. Jak wyobrażasz sobie idealną randkę?
a) Kolacja
b) Drinki
c) Kino
d) Randka przygodowa

Dla mnie najlepsze jest chyba kino wraz ze spacerem do domu by można było pogadać.
Aktualnie jedynie spacery i kolacja wchodzą w gre;)

3. Co zakładasz na randkę?
a) Jeansy
b) Spodnie
c) Spódnica
d) Sukienka

Zależny gdzie się ona odbywa. Najlepszym wyjściem jest sukienka, chyba że wiem że ma to być randka przygodowa [ bilard czy gokarty] to założę jeansy.

4. Jaki makijaż wybierasz?
a) Dziewczyna z sąsiedztwa
b) Smoky i sexy
c) Mocne usta 
d) Rozświetlona/jasny makijaż

Dziewczyna z sąsiedztwa by nie wystraszyć go jak zobaczy mnie na co dzień. Przyznaje że raczej stosuje bardzo  minimalistyczny makijaż.

5. Twój partner dzwoni i mówi że masz pół godziny na przygotowanie się do randki, co robisz? 


 Biorę prysznic [zaczynam pobijać rekordy szybkości], susząc włosy wybierać ciuchy, dodatkowo robiąc sobie szybki makijaż w razie potrzeby wykańczam go w samochodzie :)

6. Partner poprosił o rachunek, a Ty..

a) Proponujesz, że zapłacisz
b) Robisz fałszywe zamieszanie, żeby uciec od płacenia
c) Oczekujesz, że on zapłaci

Raczej jestem tradycjonalistka i oczekuje że to partner zapłaci.

7. Nadszedł czas pożegnania, a Ty...
a) Machasz
b) Przytulasz się
c) Cmok w policzek
d) Cmok w usta
e) Pocałunek na całego!

Wszystko zależny od wrażenia jakie wykonała na mnie druga osoba. Wiadomo czasami chce się jak najszybciej czmychnąć wyłącznie machając. 
Jednak jeśli spodobała by mi się ta osoba to raczej buziak w policzek ;)



 To moje odpowiedzi ciekawa jestem waszych :) 
Ja taguje desire oraz każdą chętna osobę do wzięcia udziału w tym tagu. Jeśli go wykonacie dajcie znać pod notka a z chęcią przeczytam ;)
Ciekawa jestem waszych odpowiedzi :)

Pozdrawiam Was!
Martyna;)

3 komentarze:

  1. Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem :D
    TAG pojawi się u mnie na blogu ;)
    .. ale wszystko w swoim czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie pamiętam żebym kiedykolwiek szykowała sie do randki aż 3-4 godziny :) A poważnie to ten TAG dał mi to trochę do przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo szukałam co ubrać na moją pierwszą randkę z moim przyszłym mężem. Wpadły mi w oko sukienki koktajlowe midi i zdecydowałam się, że taką ubiorę na nasze pierwsze spotkanie. Jak się okazało był to świetny wybór

    OdpowiedzUsuń