niedziela, 7 grudnia 2014

tag: kocham jesień!

Hej Wam ;)

Dzisiaj małe rozluźnienie, wiem że już niedługo kończy się jesień, ale póki trwa cieszmy się ;)

TAG:Kocham jesień!
1. Ulubiona szminka na jesień?
Nie posiadam jednej ulubionej. Wszystko zależy od tego gdzie wychodzę. Obracam się jednak w przedziale 3 pomadek. Pierwsza która jest ze mną najdłużej i przyznaje że powinnam chyba się na niej skupić i ją wykończyć jest z miss sporty o numerze 036. Poza tym pokochałam szminki z Golden Rose velvet matt w kolorach 02 i 17.


 2. Ulubiony lakier na jesień?
Jest ich kilka, niektóre nie zmieniły się  od zeszłego roku jak Rimmel z serii Salon pro w kolorach 312 Ultra violet i 337 Purple Rain (klik). A także kilka nowości jak czerwień z Seche o numerze 69235 oraz matowe bordo z Barry M o numerze 341. Dodatkowo to co nakładam czasami to niebieski Color Club w kolorze glossy seal, zieleń z MUA leapfrog oraz szary który ostatnio upolowałam z glamour z Naisinc.

3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Jesień jest okresem kiedy moim przewodnim napojem staje się herbata. Aktualnie moją ukochaną herbatą jest t
Twinings o smaku cytrynowym.

4. Ulubiona świeca zapachowa?
Moja ukochana świeczka niestety właśnie mi się skończyła. Była o zapachu kremu waniliowego :( 
Teraz mam małą świeczkę z Glade o zapachu czekoladowo miodowym. Jednak pale ją nie dłużej niż 15 min dziennie, bo zapach jest zbyt mocny i zbyt duszący, który podczas dłuższego czasu użytkowania kończy się to bólem głowy. 
Po tej świeczce jestem pewna że nigdy więcej nie kupię świeczek od producentów odświeżaczy. 

 5. Ulubiony zapach na jasień (perfumy)?
Nic od zeszłego roku się nie zmieniło. Tak więc w moim ulubieńcem jest baby phat goddess.

6. Ulubione akcesoria na jesień?
Jesieni na wyspach nie wyobrażam sobie bez moich kaloszy i puchatego kocyka.

7. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'owa za coś byś się przebrała?
Jako że moim jednym z ulubionych seriali są Pamiętniki wampirów  to chyba zdecydowała bym się na wampirka ;)

8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
Jesień upływa pod przekopywaniem się przez moje milusie swetry, które poprawiają humor kiedy jest szaro buro i ponuro.

 9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
Nienawidzę kiedy jest tak szaro buro, do tego kiedy pada to już w ogóle najchętniej zakopała bym się pod kocyk i nie wyszła z pod niego do póki pogoda się nie zmieni. 


Pozdrawiam Was!
Martyna ;)

11 komentarzy:

  1. Ojj uwielbiam grube, długie i puchate sweterki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nienawidzę jak jesienią jest szaro, buro i ponuro. Jestem meteoropatką i czuję wię wtedy jak mocno kopnięta w głowę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety za jesienią nie przepadam, bo właśnie jest wtedy tak szaro buro, a jak zaczyna deszcz padać to tak jak Ty napisałaś, zakopać się pod kocyk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam 02 golden rose - jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie odpowiedziałaś w pełni na ostatnie pytanie :P jest co lubisz, a czego nie lubisz :P
    to co w takim razie lubisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jesienią też piję dużo herbat:) nie wiem jak to jest, ale właśnie w okresie jesienno-zimowym herbaty smakują najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominuję Cię do Liebster Blog Award ;)
    http://przyjemnoscztestowania.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Miśka, dostaniesz kopsztala!!!!! Znowu zaniedbałaś bloga!

    OdpowiedzUsuń